Kuusamo Lapland -alueen 50 yritystä muodostivat yhteistyöverkoston, jonka tarkoituksena oli kehittää kansainvälistä matkailumarkkinointia ja yhteistä näkyvyyttä. Yhteistyön perustana toimi Kuusamon lentoasema, ja mukana olivat kaikki merkittävät vientiin tähtäävät yritykset.
Hankkeen päätavoitteet olivat:
- Pk-yritysten kansainvälistyminen yhteistyön ja verkostojen kautta.
- Sähköisen markkinoinnin mallin kehittäminen ja näkyvyyden parantaminen.
- Toimintamallin luominen kansainväliseen viestintään ja markkinayhteistyöhön.
- Matkanjärjestäjäyhteistyön ja Visit Finland -kumppanuuden koordinointi.
Painopistemarkkinat: Venäjä, Iso-Britannia, Saksa ja Benelux-maat
Tutustu hankkeen loppuraporttiin täällä
Hankkeen toteutusaika & rahoitus
- 01.01.2012 - 31.12.2013