Hankkeen alkuvaiheen keskeisin tehtävä oli hankkeen markkinointi kohderyhmälle ja sitä kautta yrittäjien sitouttaminen hankkeen eri koulutusosioihin. Hankkeen kuluessa markkinointia jatkettiin lähes koko hankeajan uusien koulutusryhmien muodostamiseksi.
Keskeisenä tavoitteena oli maatilayrittäjien johtamistaitojen ja työhyvinvoinnin parantaminen, sekä maatilayritysten kilpailukyvyn säilyttäminen. Lisäksi tavoitteena oli mm. maa- ja metsätilojen sukupolvenvaihdosten edistäminen ja tilojen toiminnan jatkuvuuden turvaaminen. Näillä toimenpiteillä edistetään osaltaan alueen jatkojalostuslaitosten raaka-aineen saantia lähialueilta.
Tutustu hankkeen loppuraporttiin täällä
Hankkeen toteutusaika & rahoitus
- 01.02.2016 - 31.12.2018